marleenscholten.reismee.nl

Dag drieeee

Good evening people,

Nou vandaag was me werkdag van 15.00 t/m 23.00 uur. Zo ik begon de dag goed door lekker te gaan shoppen in St. Peter Port... Aangezien mijn ouders het volgend weekend komen wil ik ze natuurlijk wel leuk ontvangen. Eenmaal terug in mijn Staff House heb ik eens een grote schoonmaak beurt gehouden in me kamer. Het was namelijk echt een rotzooi. Zo ik keek op de klok en ik dacht oooh nu moet ik ook nog opschieten ook,.. dus toen ik nogal gehaast bij de receptie aan kwam en me tas neer zette vroegen ze wat ik kwam doen. Ik heel vrolijk dus zeggen dat ik kom werken... en ze kijken elkaar aan en beginnen te lachen en ik dacht huh waar hebben ze het over.. toen zijden ze tegen mij, Marleen it's 2 o'clock you will start at 3 o'clock dus ik dacht neee he ben ik dus te vroeg heb ik voor niks gehaast. Ze moesten wel lachen want ze zeiden uiteindelijk dat er nog nooit iemand zo vroeg is geweest...Dus toen ben ik maar naar de haven gelopen en lekker wezen genieten van het uitzicht,..

Toen ik rond 3 uur OPTIJD aankwambij de receptie liet Bartosz (hoofd roomservices) mij ALLES in het restaurant zien. Van cocktails tot sandwiches van soep tot expresso je noemt het maar op. Stel dat hij een dag vrij heeft moeten wij dat namelijk allemaal zelf doen.. natuurlijk kunnen wij wel het mensen uit het restaurant vragen..

Rond half zeven was het alweer dinner timeeee.. we hadden heerlijke chicken tonight als avond eten. Rond 19.15 uur begon de avond al goed.. HET BRAND ALARM GING AF!!! Iedereen gestrest naar buiten en ik stond maar bij de receptie oke wat zal ik doen.. krijg ik nog telefoon zo ja dan moet ik opnemen want Beata waarmee ik samen werkte was alle kamers aan het afgaan om te kijken of er geen andere mensen in het hotel waren.. Toen we de engineeer gebeld hadden van het systeem, werd het ons duidelijk waar het alarm vandaag kwam. (Het systeem gaf aan dat er op de begaande grond brand was maar naar alle controles bleek er geen eens brand te zijn). In het washok op de begaande grond hebben we ook een alarm zitten, iemand heeft dus PERONGELIJK met het werken het glas kapot gestoten waardoor het alarm maar af bleef gaan.

Rond 21.00 uur mocht ik al naar huis (kamer) omdat het eigenlijk aardig rustig was en ik niks meer kon doen. Niet verkeeerd:)

Zoooo.. morgen en zondag beginnen mijn dagen weer van 11.00 uur t/m 19.00 uur. Het zullen drukke dagen worden want we zitten goed volgeboekt.

Greetz,
Marleeeen

Reacties

Reacties

Maria

Hallo Marleen,

Aller eerst een goede morgen.
Ik heb nog wel een tip voor je.
Misschien moet je je horloge op tijd zetten! hahaha (geintje hoor!)
dan kom je de volgende keer niet te vroeg op je werk.

liefs Maria

Marleen

hahah hallo Maria die had ik optijd alleen de tijd van de laptop stond nog op de oude tijd dus dat was het... mijn harloge stond wel optijd hihihi..

Maria

Hoi hoi Marleen,

Oke, je excuus aanvaard.

Zullen we het er maar op houden dat je aan alles nog wennen moet?
tis ook niet niks al dat Engelse gedoe, de tijd, de taal, en dan het werk. tjeetje...

liefs Maria

Helene

ja ja Marleen Dinner Time. ik zie het wel weer voor me, jou glunderend voor een bord met eten ha ha . Geniet er maar van. Groetjes Helene

Jet

Zooo wat een belevenis alweer!
haha, was de chicken tonight net zo lekker als in nederland?

Dikke kus!!

Jelske

Ik denk dat je bartosz bedoeld ipv borkus ;)

Marleen

hahaha, ja sorry Jelske, bedankt dat je me even verbeterd!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!