marleenscholten.reismee.nl

Weekend met ouders

Hallo allemaaal,

Dit was de laatste dag dat ik vrij was en dat ik leuke dingen kon doen met me ouders. We hebben echt een super, gaaaf, geweldig weekend gehad. (een weekend om nooit te vergeten). Samen zijn we overal heen geweest en hebben we hele leuke dingen bezocht. We hebben samen lekker van de zon en van elkaar genoten. Vanavond zijn we wezen eten in het restaurant van het hotel waar ik stage loop. HET WAS GEWELDIG!!! we hebben zo lekker gegeten en gelachen. Na het eten wilde ik ze nog even een kamer van het hotel laten zien zodat ze een idee hadden hoe het in ons hotel eruit ziet. Met geluk was de Suite vrij, (de grootste en mooiste kamer van het hotel) ze waren dus ook erg onder de indruk. Daarna zijn we nog even naar mijn kamer geweest en gingen we naar bed. Morgen moet ik van 10-18.00 uur werken en misschien dat ik nog even kanregelen om een half uurtje weg te gaanom me ouders uit te zwaaien.

Het volgende verhaal volgt nog!
Bekijk maar defantastische leuke foto's

Laughing

Reacties

Reacties

Fiek

LIEVERD!

WAAAAAAAAUW echt super foto's joh! Je hebt zo te zien echt genoten met eef en lidie!
leuk echt super joh!
ik mis je wel hoor!
succes morgen, en hopen dat je idd iets eerder wegmag om ze uit te zwaaien!

Heeeel veel kusjes en een hele hele dikke knuffel!

Jet

aaaaah wat leuk zeg!
echt super dat het zo leuk was.
hoop voor je dat je even weg mag om ze uit te zwaaien!

heel dikke kus & ik mis je zus :(

Joyce

Hee Marleen.

HOe is het daar?
Nou jij hebt het zo te lezen en aan de fotos te zien ook wel erg naar je zin!
Echt leuk dat je toch de uitdaging bent aan gegaan:)
Ik ben benieuwd hoe je ouders het hebben gehad maar dat zal ik nog wel een x van mama horen als de groep weer bij elkaar is geweest!

Geniet er van meid.

xx joyce

Gerard en Marian

Hoi Marleen.
Wat een leuke verhalen kun jij schrijven. En op de foto,s te zien hebben jullie samen erg genoten. Nu hebben je ouders ook een beetje een indruk van de omgevig en waar je werk.. Werk ze morgen en wens je ouders een goeie terugreis.
Goodbey

Maria en René Ketelaar

Hallo Marleen,

Zo te zien heb je een heel leuk weekend met pa en ma gehad.
We zijn benieuwd wat zij te vertellen hebben.
We vinden het altijd weer leuk om je verhaal te lezen en je foto's te bekijken.

Groetjes en liefs.
Maria en René

ANNE EN MARENTE

MARLEEEENNNO KOEKKIEEEEEEE

WIJ ZITTEN NU IN DE KLAS EN HET IS SAAAII
WE MISSS JOEEEEEEEE!!
KOM SNEL TERUGGGG

KUSSSSSSS

mam en pap

Nou Marleen, we zijn weer thuis. Het was een bijzonder fijn, geweldig, leuk, super, gaaf weekend (een weekend om nooit te vergeten). Veel gezien (met de bus) en veeeeeeeel gewandeld hahahaaaa. Natuurlijk lekkere wijntjes op terrasjes gepakt en heerlijk gegeten. Wat een mooi, lux hotel is het waar je werkt. met ook nog het beste restaurant van het eiland. Het was SUPER GAAF, bedankt!!
GROETJES, LIEFS PAP EN MAM

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!