marleenscholten.reismee.nl

Lekker gewerkt

Zo mijn werkdag zit er alweer op. Het was lekker druk vandaag in het hotel dus de dag was zo voorbij. Alle kamers waren volgeboekt dus veel mensen om in te checken. Het gaat ook steeds beter met het Engels praten, ondertussen als je de gasten naar de kamer brengt maak je ook even een praatje.

Dadelijk een aantal opdrachten van Engels en Nederlands maken die ik van school opgestuurd heb gekregen. Opdrachten waar ik eens even goed voor ga zitten want dit zijn geen opdrachten die ik zo even klaar heb haha.

Het was vandaag heerlijk weer volop zon dus heb weer lekker genoten vandaag. Volgende week maandag en dinsdag zijn weer me vrije dagen dus eens zien wat ik dan ga doen. Volgende week vrijdag krijg ik me eerste loon hier dus ben er ook wel erg benieuwd naar!

Dit was weer even een kort verhaaltje maar toch leuk om te weten

Laughing

Voor jullie alvast een fijn weekend!!

Reacties

Reacties

paps

Goed zo meid, dat lijkt er beter op.
Gewoon lekker gewerkt en volle dagen, zo hoort dat. Succes met jou opdrachten, zal je vast lukken. Alles wat te makkelijk gaat is te laag gegrepen! Maar natuurlijk wel met plezier doen, dat is de drijfkracht. Maak er ook een lekker weekend van en neem er een van mij (ijsthee mag ook hoor, ha ha). Veel plezier schat en we bellen. groet papsieeee

Carlijn

HEee Marleen,
Leuk om te lezen dat je het ook zo naar je zin hebt! Payday is altijd leuk, ahah! Kan je daarna ook lekker shoppen. Heb je alle leuke winkeltjes al gevonden?
Ik was echt verslaaafd aan sommige winkeltjes. Als het payday was ging ik met mijn kamergenoot echt de heeele dag shoppen.
Succes met je opdrachten van engels en nederlands, ik geloof dat je die niet zo snel klaar hebt. Wij zijn ook druk op school :| Balenn!
Veel plezier nogg! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!