marleenscholten.reismee.nl

Jerbourg

Mijn twee dagen voor deze week zitten er alweer op. Gister heb ik niet zo heel veel gedaan, lekker geshopt van het gewonnen geld haha. Vandaag ben ik naar Jerbourg geweest, plaatsje rechtsonder van Guernsey waar je heel mooi cliffpaths kan lopen. Dus op bergen lopen, smalle paadjes, en geweldig mooi uitzicht. Ik werd vanmorgen wakker en het was volop zon zonder een wolkje dus ik dacht daar ga ik heen. Nou eerst lukte het niet helemaal met de bus want ik had honderd keer nagevraagd welke bus ik moest pakken en elke keer zei de buschauffeur nee ik ga niet naar Jerbourg wel naar Pembroke Bay toen dacht ik nou dan ga ik daar wel heen. Pembroke Bay is ook een heel mooi strand waar je lekker kan zonnen als het mooi weer is. Naar een half uur had ik het wel weer gezien want het waaide best wel en dat maakte het een beetje frisjes. Ik heb daar nog wel een Guernsey Ice Cream gegeten. Ja ja het zal ook eens niet zullen sommige wel zeggen, Marleen en eten.

Laughing

Toen eenmaal aangekomen bij Jerbourg wist ik toch niet waar ik heen moest. Nou ik zag allemaal zandpaadjes tussen de stuiken door dus ik dacht dat zullen wel de cliffpaths zijn.. nou toen kwam ik uit de jungle en toen zag ik me toch eeen geweldig, prachtig, mooi uitzicht. Toen ben ik daar maar eens gaan zitten op het bankje en wezen genieten van het mooie uitzicht. Dacht dat valt best wel mee al die cliffpaths zo zwaar is dat niet. Todat ik terug ging en de bult dus op moest,, nou ik kon het merken hoor paar weken niet gesport te hebben. Dus eenmaal weer aangekomen bij de plek waar ik begon moest ik weer 15 min. lopen voor de bus halte, maar ik keek om en toen zag ik hem toch aankomen rijden dus ik snel rennen. Sta ikaan de verkeerde kant van de bus dus ik om de bus heen renne. hahaha zegt die man ook zo moooi van: ja het is makkelijker als je aan de andere kant stond ik zo ja maar in holland stappen we altijd rechts in,.. nou die buschauffeur lachen.

En naar een aantal minuten was ik weer aangekomen in St. Peter Port dus ik dacht nog even genieten van de zon aan de haven maar dat zat er niet echt in want er was de heletijd een dronken man tegen me aan het kletsen en daar had ik niet zoveel zin in dus ben ik maar wat boodschapjes gaan doen en naar me kamertje gaan lopen.

Mijn eerste paar vrije dagen zijn pas volgende week 1 en 2 oktober.. als Joost, Kevin en Amanda komen. Dus dat worden 10 dagen lekker werken!!

Dit waren mijn vrije dagen alweer.
Groetjess Marleen

Reacties

Reacties

Broer.!

Ooooh wat een luize leven.
Mooi dat je nu weer hard mag werken!
Volgende week is het zover zus. 19 lentes jong alweer. Is toch wat en dan voor t eerst gescheide vieren. Wordt wennen!
Spreek je snel zus.
kus

Broer.!

PS: die jungle wil ik graag bekijken wanneer we er in de herfstvakantie zijn.!

Broertje.,

haha onze gokverslaafde..

ik misjezus(L)

dikkekus

Huub

Hallo Marleen,
Je wilt me toch niet zeggen dat je nu al moeite hebt om een klein bergje op te lopen. Ik weet wel als je zo doorgaat met het eten van ijs enz. je misschien wel als een "tonnetje" de berg af kunt rollen. Het probleem is dan echter dat je eerst maar eens boven moet zien komen. Maar een tip trek je sportschoenen aan, enz en ren dat bergje iedere dag twee keer op en af. Je merkt dan vanzelf dat het beter gaat.
Ook hoorde ik van je vader al een verhaal maar dat is mij niet helemaal duidelijk geworden. Misschien lees ik dit nog.
Ook de groeten van Mariet. Zij staat nu een zoom in een nieuwe broek voor mij te maken.

Fieke

Leuke foto's chick!
ik mis jou!

hele dikke knuffel

JOYCE

Schat. (eindelijk vind ik je site dan)

Wat heb je toch prachtige verhalen!
En wat een leuke foto's, je hebt het er goed naar je zin zie ik! Ik mis je meid, en aangezien je zondag alweer jarig bent is het jammer dat we dat niet samen vieren kunnen! Maar natuurlijk gaan we een mooi feestje bouwen wanneer je terugbent en vieren we het als nog! Nog een paar weekjes en dan ben je alweer in Diem dus geniet er nog lekker van!

En dan sleur ik je gelijk mee na de sportschool als je als een tonnetje terugkomt! ahaha

Ik denk dat we je allemaal nog heeeeeeél veel te vertellen hebben en jij ons ook! dus we gaan ons voorbereiden!

Ik wens je natuurlijk nog heel veel succes en geniet van je verjaadag op het prachtige Guernsey!

De groetjes van hier! en een poot van Lilo en Floyd!
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!