marleenscholten.reismee.nl

joehoeeee

Halloooo allemaaaaal,

weeer even een berichtje vanuit Guernsey,
als eerste allemaal bedankt voor de leuke reacties op me site.... echt lachee!

vandaaag was medienst van 11.00 uur t/m 19.00 uur.. toen ik aankwam bij de receptie ging al gelijk de telefoon dus ik sjeeeste naar de telefoon om deze op te pakken. ik had nog niet opgehangen of daar ging het volgende telefoontje al.. dus vanaf dat moment dacht ik whooh dit gaat een drukke dag worden. niks te klagen natuurlijk want van een drukke dag daar houd ik wel van. Het hotel was vandaag helemaal volgeboekt dus de housekeeping was erg druk met de kamers schoonmaken. Gister was er een handvat (klink)afgebroken van een kamer in het hotel.. Heel vreemd want het was gewoon afgebroken en niemand wist hoe dat kon.. dus ik maakte me al een beetje zorgen want deze was vandaag nog niet gerepareeerd,.. en er zou een gast in deze kamer verblijven. Nou rond 12 uur kwam iemand die dit ging maken en het was gelukkig binnen 5 minuten al klaar. Gister hadden we nog iets in het hotel. We hebben twee gasten in 1 kamer die deze hele week verblijven.. niks mis mee maar toen de blinds (ff denken hoe dat ook als weer in het Nederlands heet.......... lamellen, gordijen.. zo iets) kapot waren begonnen ze beetje vervelend te doen... wij konden er natuurlijk niks aan doen dat deze kapot waren maar uiteraard is dit niet goed en natuurlijk niet best voor de gasten... Katie de assistent manager heeft deze geprobeerd te maken maar dat mocht niet baten..we hebben ze zelfs een andere kamer aangeboden maar niks wilden ze hebben...Elke keer als ik ze tegen kwam of als ze om de sleutel vroegen PROBEERDE ik even een praatje te maken en elke keer netjes te ontvangen met goedenmorgen of goedenavond... nou dat vonden ze wel netjes en reageerde ze ook beleeft op. Toen het stel even aan de receptie kwam en vroeg of ze een andere kamer mochten zien voor misschien volgend jaar pakte Katie de sleutel en bracht ze naar de kamer. Helaas wilde de man niks zien en bleef maar op de stoel zitten voor mij.. de receptie dus.. dacht fijn zo'n man voor me die niks wilt hahahah. Hij vroeg waar ik vandaan kwam dus ik geantwoord dat ik uit Nederland kwam en hier voor 2,5 maand ben voor me stage. De man had iets van een Frans accent dus ik kon hem heel moeilijk verstaan.. dus ik heb een paar keer moeten vragen wat hij zei en wat hij bedoelde maar dat vond hij volgens mij niet zo heeeel erg leuk.. later zei die dat hij Amsterdam super mooi vond en de museums ook.. FIJNNN dacht ik hahaha.

Rond 18.00 uur hadden we nog best veel mensen die moesten inchecken.. Ik had even de lijst doorgekeken of er nog bijzondere dingen opstonden maar dat was niet zo.. Wel zag ik dat er een stel zakenmensen kwamen en met een Amsterdams adres. (Dus het eerste wat ik dacht was... WHOEE Nederlandse gasten).. Rond half 7 was het etenalweer klaar dus in de tijd dat ik even eten ging halen waren die mensen ingecheckt, ik heb ze dus niet kunnen zien en ook geen praatje mee kunnen maken helaas.. Even later leverde een man de sleutel in en ik keek even of hij 1 van die gasten was.. er stond een Amsterdams adres bij.. dus ik vroeg of hij van Holland kwam.. hij keek me aan en begon te lachen het eerste wat hij zei was.. zie ik eruit alsof ik uit Holland komt? (Op een leuke en grappige manier).. ik en een collega lachen en even verder een praatje meegemaakt en hij zei dat zijn collega's wel uit Nederland komen maar die heb ik helaas niet meer gezien want het was alweer 7 uur en ik was klaar met werken.. Ze verblijven maar 1 nacht dus morgen rond 11 uur moeten ze uitgecheckt zijn en mijn dienst voor morgen is van 15.00 uur t/m 23.00 uur dus ik kan ze niet meer zien.

Van de week heb ik mijn eerste cheque gekregen.. dacht yeah dat word shoppen!! De cheque moet eerst ondertekend worden door twee personen en dan KAN je hem omlaten wisselen in cash of gewoon op je bankrekening zetten.. dus ik dacht mooooi ik ga naar de bank ff laten omwisselen... nou ik kwam daar aan en het eerste wat ze zeiden was heb je dit en dit en dit en dit.. en het moet ondertekend worden als je deze in cash wilt laten omwisselen.. DACHT OKE.. dat heb ik allemaal dus niet bij me.. dus dat wordt nog een heeel gedoe voordat het allemaal geregeld is hahaha. maar het gaat hoe dan ook goed komen!

Vrijdag 8 oktober heb ik vrij gevraagd, dan ga ik een dag naarJersey,.. 'S ochtends heb ik de boot rond half 9 en vertrek ik weer uit Jersey rond half 7... dus een hele dag om me daar ALLEEN te vermaken!! Ik ben erg benieuwd want je zit toch wel een uurtje op de boott en Jersey is zoveel groter dan Guernsey.. tegen die tijd hoop ik dat het gelukt is met de cheque en de bootticket..

Aankomend weekend heb ik visiteeeeee.. me vriend en nog een stel vrienden komen langs! Zondag ben ik jarig en wordt ik alweer 19 jaartjes jong.. ik ga me kamer helemaal versieren met slingers en ballonnen en me deur ga ik ook volhangen met ballonnenook ga ik taart rond brengen in het hotell zodat ik toch nog een beetje mijn verjaardag kan vieren!! hahaha, als ik terug kom ga ik dit zeker nog vieren met Kevin en ga ik (of misschien andere) eeeeen groot terugkomst feest regelen hahah.. aankomende twee dagen dus morgen en donderdag moet ik de hele dag samen werken met Katie de assistent manager.. Heb er heel veel zin in want zo heel goed ken ik haar nog niet en zij is ook diegene die me beoordeelt op de stage. (dusss ik wil natuurlijk extra goed me best doen

Laughing
)!

Ik denk dat dit weer even genoeg is voor vandaag.. morgen lekker uitslapen en ik spreek jullie nog!!

Heel veel liefs van Marleeen

Wink

Reacties

Reacties

anne

Joehoe!! Haha wat een leuk verhaal weer kind ;)
Ik kan niet slapen dus had em meteen maar f gelezen haha!
Nog ongeveer een maandje en dan ben je weer terug!.gezellig!
Dat gaan we dan natuurlijk wel even groots vieren he haha ;)
Nou meid veel plezier dit weekend en doe de groetjes aan.Joost!
Xx Anne

Maria Ketelaar

Hoi Marleen,

Wat een mooie verhaal heb je weer geschreven.
Ik zal het oma zo meteen vertellen.
Je beleeft el iedere keer wel wat daar in het hotel hé?
Maar ik vind het knap hoe jij je er altijd weer uit red.
Veel plezier met je vrijedag.

groetjes en een dikke knuffel. Maria

Marga

Heey Marleen, je gaat toch niet voor altijd daar wonen hè? Volgens mij heb je het wel heel erg naar je zin.
Veel plezier, geniet er nog maar van! Groetjes van de Roesjes!

MAM

Tjonge, zo beleef je nog eens wat haha....
Gezellig het weekend visiteeeeeeeeee met je verjaardag pf al weer 19 JAAR zal thuis wel even anders zijn maar halen het later wel in(misschienhahaha) .
KUS MAM ;)

charlotte

hee marleen,
weer een super leuk verhaaltje,
veel succes nog met deze twee dagen werken en heelveel plezier het weekend met joost en de rest!
liefss xx

Jelske

Hee meid,
nou ik zo lees dat je naar Jersey gaat wil ik ook weer terug, heerlijk shoppen ^^
Als je nog wat info wilt van hoe je moet lopen en de weg moet weten in Jersey moet je even berichtje achterlaten op hyves ok =)? Kan je nog wel wat tips geven ;)
Groetjes,

Jelske

mam

Heel fijn weekend Kevin ruiter en Amanda en Joost en Marleen.Heel veel plezier.....

Freddy en José

Van harte gefeliciteerd Marleen en we hopen dat het een geweldige verjaardag wordt vandaag met veel verassingen, de hartelijke groetjes en tot gauw.

René en Maria Ketelaar

Lieve Marleen,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Een fijne dag gewenst en nog veel plezier de komende tijd.
liefs en knuffel René en Maria

Ruben

Mooi verhaal zus..
Heel fijn weekend...
En Natuurlijk GEFELICITEEEERD!!!!
Dikke kus en knuffel van je Broertjee..

xx

Jos, Marga, Teunis en Eva

Heey Marleen!
Van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag en met die
van je broer natuurlijk! We wensen je een hele fijne dag en nog veel plezier de komende weken!
Groetjes,
Jos, Marga, Teunis en Eva

Chris & Manon

Hey Marleen,

Van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag!heb je een fijne dag gehad?veel plezier nog vanavond en niet teveel borreltjes drinken hè? ;-)
Veel succes nog de komende tijd!

-X- Chris & Manon

Marjolein

Hoi Marleen,

Nog van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Ik wens je nog veel succes en plezier de aankomende tijd.

Groetjes Marjolein

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!