marleenscholten.reismee.nl

Jersey, night shift

Goedemorgen allemaal!

Gister was ik 23.00 uur klaar met werken en wilde ik een verhaal op mijn site zetten en ik heb het drie keer geprobeerd en elke keer was mijn verhaal weg dus nu probeer ik het maar even op een andere computer voor de vierde keer

Laughing

Vrijdag 15 oktober had ik een dag vrij en had ik in gedachten om richtingJersey te gaan een ander eiland. De laatste tijd waren er veel vertragingen met de boten dus vrijdag heb ik het even na gevraagd en alles vaarden weer optijd. Mijn collega had helemaal uitgelegd wat de beste manier was om te lopen richting de hoofdstraat in Jersey. Dus eenmaal aangekomen met de boot liep ik daar in Jersey met een zelfgemaakte kaart. Nou binnen tien minuten had ik de hoofdstraat al gevonden dus het shoppen kon beginnen:). Naar ongeveer 20 minuten zag ik toch een Mac Donalds zitten, daar ben ik eerst maar eens heen gegaan en heb ik me een overheerlijke Big Mac besteld!! Helaas ben ik niet zo goed geslaagd dan wat ik gedacht had, ik dacht met tassen vol thuis te komen maar dat viel nog wel meee:)! Verder heb ik een hele leuke dag gehad in Jersey!

Gisteravond was ik klaar met werken om 23.00 uur. Ik had een late shift, deze heb ik nog niet vaak gehad. Soms als ik een late shift had mocht ik wel eens eerder weg van mijn collega omdat het zo rustig was en niks te doen was voor twee personen bij de receptie. Gisteravond heb ik besloten om tot het eind te blijven want ZONDAG draai ik helemaal alleen een shift voor het eerst. Helemaaal top natuurlijk want dan hang het echt van mij af en kan ik me bewijzen dat ik wel alleen een shift kan draaien! Natuurlijk leer ik zo ook meer omdat ik helemaal alleen ben en dus alles zelf moet regelen. Heb er heel veel zin in en gisteravond ging het ook heel erg goed toen ik even alleen was. Heb heel veel kamerboekingen gemaakt en te telefoons goed beantwoord! Gisteravond keek ik even in ons programma voor de kamers en ik zag twee namen tussen staan waarvan ik dacht dat dat wel eens Nederlanders kunnen zijn. Dus toen ze gister rond 21.30 uur de sleutel ophaalde vroeg ik ook waar ze vandaag kwamen! Tja ze zeiden dus ze komen uit Nederland en vonden het erg grappig om een Nederlandse in Guernsey te ontmoeten achter de receptie in het hotel! Was dus wel erg leuk en natuurlijk weer even uit gelegd wat ik op school deed en elke opleiding. 1 Van de gasten kwam uit Zutphen en kenden de school wel waar ik op zet en heeft wel eens in Didam getennist dus het was erg toevallig allemaal. DE WERELD IS DUS ECHT KLEIN!! Vanmorgen moest ik weer om 08.00 uur begninen dus ik kon ze ook weer uitchecken! Natuurlijk even een goede reis gewenst haha!

Zo dit was me verhaal, over tweee weekjes ben ik weer thuis in het koude kikkerlandje hahah.

Fijneeee dag!
Liefs Marleeeeen

Reacties

Reacties

kevin

Jij lult er wat vanaf zeg, is het niet aan de telefoon, dan is het wel met de Nederlanders of de Engelse daar.

yes. nog 2 weekjes. wat gaat de tijd snel zeg ;)

ik vier nu kermis. !
werkze zus.
kusxxx

Fieke

nog eventjes en dan kunnen we weer lekker gek doen en knuffelen whoehoee! :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!