marleenscholten.reismee.nl

Werkdag

Goede avond allemaaal.

Mijn werkdag zit er alweeer op:) ik moest vandaag in ene keer alleen werken want het was best rustig dus dachten ze aaah marleen kan dat wel! dusss vandaag van 19.00 t/m 23.00 uur gewerkt! het ging heeel goed eigenlijk er waren niet zo heel veeel telefoons maar het ging allemaal eigenlijk primaaa! Morgen ben ik lekker vrij en zondag ben ik ook alweer alleen werken! zondag is het wel stuk drukker in het hotel dus misschien dat ik het dan ook wat drukker heb met de gasten!

Zo ik ga nu even wat drinken met collega's!

Nog 1 weekje dan ben ik weeer thuis!!
Groetjes Marleeeen

Reacties

Reacties

Ruben

oeeh... nog 1weekje zuss..!!!!
Succes nog en geniet van je vrije dag..
Dikke kuss
Jebroertje

Jet

Marleen kan alles he! hhahaa.
oooeh heb zo'n zin in vrijdag,
lekker naar guernsey & natuurlijk naar MARLEENNN!!!
liefssss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!