marleenscholten.reismee.nl

Nog twee dagen te gaan

Hallo allemaaal!

Even een kort vervolg op het verhaal; Zondag.
Er zaten een stel gasten opgesloten in de kamer en ik heb nog geprobeerd om deze open te krijgen met onze sleutel, helaas is dit niet gelukt en hebben we de volgende morgen gelijk even de slotenmaker laten komen. Het bleek dat het slot gebroken was waardoor wij dus ook niet de deur open konden krijgen. We hebben de gasten een andere kamer aangeboden en ze hebben verder een fijn verblijf gehad. De Franse gasten zijn vandaag ook eindelijk uitgecheckt. Ze zouden eerst maar 1 nacht verblijven maar vonden het beviel zo goed dat ze uiteindelijk 3 nachten zijn geweest. Ik denk dat het komt door mijn goede serviceJ hahah. JOKE!

Vandaag zit er weeer een dag van mijn stage op. Nog twee dagen te gaan en dan zit mijn stage in het hotel er echt helemaal op. Ik keek heel erg uit naar de laatste week omdat het er nu bijna opzit ik ook wel graag naar huis wil. Maar als ik deze laatste week zo beleef wil ik eigenlijk dat het zo snel mogelijk voorbij is. Nou ik bedoel er eigenlijk mee te zeggen dat ik het heel erg jammer vind dat ik naar huis ga. Ik heb hier zo'n goede band opgebouwd met collega's en iedereen wilt dat ik langer blijf. TJA ZO'N GEZELLIGE MEID!! Hahaha. Dus vrijdag mijn laatste dag maar kan ik ook gelijk mijn laatste bezoek ontvangen. Vrijdag komen de ouders, broer en het zusje van Joost JA JA, dus ik ga nog een heel fijn weekend tegemoet. Als ik dan een weekje thuis ben begint mijn nieuwe stage alweer van 10 weken. Ik ga dan stage lopen bij een Uitzendbureau in Zevenaar dus dat wordt wel heel erg wennen en denk dat het drukke weken worden.

Vandaag heb ik een badeend gekocht in het hotel. Elke kamer van het hotel heeft een badeend in de kamer en ik had ook een hele leuke gezien dus ik dacht deze komt bij mij thuis in de badkamer haha. Ik zal daar even een foto van op mijn site plaatsen. Ook ben ik al druk met me koffers inpakken en zal ik je ook even een foto van plaatsen haha. Momenteel zit ik aan een CHOCOLADE FONDUE, soort van muffin met warme chocolade erin. We hebben deze gekregen van de kok als dessert na het eten. Dacht ik neem hem mooi mee naar mijn kamer.. ik zal jullie niet verder verleiden ik zal wel even een foto plaatsenJ..

Nog twee dagen te gaan en dan vertrek ik maandag 1 november met de boot richting huis..

Tot snelll!!!!
Kus Marleeen

Reacties

Reacties

Fam. Roes

Hoi Marleen, je bent echt al aan het aftellen hè? Jij bent niet de enige weten we. Een paar huizen bij ons vandaan begint het ook al te kriebelen :-) Veel plezier nog met Joost' familie en alvast een hele goeie reis gewenst naar Didam. We zullen blij zijn wanneer je weer lekker thuis bent! Liefs fam. Roes

paps

hee Marleen, hoezoo jij aan het aftellen? wij ook hoor!! Lekker weer bij ons en leuke dingen doen met z'n allen. als het daar zo fijn en leuk is, is dat ook een goede reden om nog een keer terug te gaan. Wie weet! werk ze nog en eindelijk dadelijk weer hele dagen de juiste taal spreken. ha ha. Kus paps

Jet

Wat een gedoe met dat slot allemaal he!
Ik kan niet wachten tot ons leuke weekendje
we gaan het super maken hihi!
dikke kus en knuffel.

Antoinette en Demi

Hoi Marleen,

Veel plezier met je laatste werkdag en een heel fijn weekend.
Tot snel.
Knuffel van Demi en Antoinette.

Marian en Gerard.

Hoi Marleen.
Wij hebben genoten van jou site . Deze stage heb je nu bijna afgerond en jij bent weer een ervaring rijker. Nog een fijn weekend en een goede terugreis.
Houdoe.

mam....

Nou meid dat heb je toch allemaal mooi ge daan SUPER ben trots op je.
Veel plezier het weekend en tot DINSDAGGGGGG.
kus mam

Huub

Weer thuis, het leven van "alle dag" is weer in volle gang. Fijn dat je weer thuis bent op je eigen vertrouwde plek. We zien elkaar en kunnen dan nog ff bij praten. Veel succes in Zevenaar.

gr. Huub

Maria Ketelaar

Hi Marleen.

Het was leuk je te volgen op deze site.
Veel succes metop je nieuwe stage.
Hopenlijk bevalt deze net zo goed.

Liefs en groetjes Maria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!