marleenscholten.reismee.nl

Dag twee

Dag twee,

Vanmorgen ben ik vroeg opgestaan met Jelske, want haar kamer werd om 09.00 uur gecontroleerd. Dus ik was optijd wakker en Jelske had haar wekker gezet om kwart voor 9 en ik kijk op me mobiel en het was 9 uur dus ik maakte haar wakker en toen zei ze: 'Marleen het is pas 08.00 want het is een uur terug'. haha dus dat was even een misverstand. Toen hebben we in een heel lekker restaurant ons ontbijt gegeten, (mijn eerste engelse ontbijt). Heerlijke toast met een overheerlijk gebakken eitje. Daarna hebben we voor mij even een goedkoop nokia mobieltje gekocht want mijn mobiel was niet sim lock vrij. Dus ik ben ook niet te bereiken op het 'oude' nummer. Daarna hebben we de bus gepakt en zijn we het hele eiland rond geweest. Dit hebben we in ongeveer 2 uur gedaan. Vanmiddag om 15.00 uur heb ik Jelske uitgezwaaid en naar de haven gebracht. Nu zit ik dus helemaal alleen op een kamer en niemand die ik nog ken. Ik ga me uiteraard redden! Morgen ga ik met de bus naar de Little Chappel dus hopen dat ik nog terug kom ook. Woensdag hoef ik pas te beginnen van 11.00 t/m 19.00 uur. Ik zit nu in een eetcafé waar ik draadloos internet heb. Vanavond moet ik even internet regelen zodat ik ook gewoon op mijn kamer internet heb en niet elke keer hoef te eten als ik hier heen wil haha.

Dit was het verhaal van vandaag.. ik hoop er morgen ook weer wat op te zetten!!

Tot dan allemaaaaaal
Liefs van Marleen uit Guernsey

Laughing

Reacties

Reacties

freddy en josé

Wat heb je al veel meegemaakt in deze paar dagen, en wat ga je er goed mee om zeg klasse hoor.We wensen je nog een paar leuke dagen voor het echte werk begint, veel plezier, de groetjes van ons.

jet

hee zuss!
wat een leuke foto's zeg,
ziet er al leuk uit!
nog super veel plezier daar he!
dikke kus (L)

Fieke

Hee lieve schat!

Wat ontzettend leuk dat je het erg na je zin hebt daar al deze 3dagen! En balen van je ouders. Maar ze komen over 2weekjes alweer bij je langs, en dan maken jullie er maar een super leuke tijd van!
Werk ze woensdag, je kunt het, en nog heel veel plezier!
Ps. Mooie foto's ziet er erg leuk uit allemaal!

Een hele dikke knuffel!

Demi

Hee, Marleeen!
zo te zien vermaak je je wel hiehie,,
jammer van je pa en ma Ö
heel veel plezier daar en we houden contact!

Kusjes en een Dikke knuffel.

charlotte

klinkt super leuk allemaal!
nog heel veel succes en plezier!
liefss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!