marleenscholten.reismee.nl

Pembroke Bay

Hallo allemaal,

Weer eenberichtje vanuit Guernsey,

Vandaag scheen weer heerlijk de zon dus ik dacht vandaag ga ik naar het strand. De laatste vrije dag voordat ik aan het echte werk begin. Toen ik op de bus stond te wachten zat er een vrouw op het muurtje die heerlijk van de zon aan het genieten was. Toen de bus eenmaal verscheen en ik in wilde stappen zei die vrouw - die dus op het muurtje zat - Marlyn?? En ik keek ze maar en toen was het Beata een vrouw waar ik mee samen ga werken op de receptie. Ik herkende ze helemaal niet want ik had ze maar even snel een keer ontmoet in de stad. Dus ze vroeg waar ik heen ging, ik zo naar Pembroke Bay en heel toevallig ging ze daar ook heen. Dus zijn we samen naar het stand geweest en leuk geklets. Het is wel even wennen dat Engels praten zeg. Soms snapte ze niet helemaal wat ik bedoelde en dan moet je toch maar proberen uit te leggen wat je bedoelt.

Het was een heerlijke dag, totdat ik terug kwam op me kamer er niet zo'n goed nieuws hoorde in de familie. Ook daar moet je weer mee leren omgaan.

Dit was weer me verhaal van vandaag.
Morgen voor het eerst aan het werken in La Fregate Hotel.

Jullie horen van me!

Reacties

Reacties

charlotte

hee marleen.
leuk dat je een dagje aan het strand hebt doorgebracht, waren de strande echt zo wit&de zee echt zo blau als je dacht?
veel succes morgen op je 1ste werk dag,
maar dat gaat allemaal vast wel lukken.
liefss

jet

hoi lieve lieve zus.

aaah wat een mooie foto's van het strand! echt super mooi hoor.
ik hoorde van het nieuws, heel veel sterkte ermee lieve zus, ik ben er voor je, altijd dat weet je. (L)(L)

dikke kus xxxx

Jeroen & Brenda

Hey Marleen! Ik hoorde afgelopen weekend op de verjaardag van Kevin dat je al in Engeland zit.
Helaas hebben we je niet persoonlijk een hele mooie tijd toe kunnen wensen, dus daarom maar even op deze wijze.
Zoals we kunnen lezen is het daar echt prachtig en is de reis na wat strubbelingen toch nog goed verlopen.

We willen je daar een hele mooie en ook leerzame tijd toe wensen en probeer er ook van te genieten. Voordat je het weet ben je namelijk alweer terug.

Als je terug bent is er natuurlijk ook nog een uitnodiging om ons nieuwe huisje te komen bewonderen.

Geniet ervan en we zullen je verhalen blijven volgen. Dus blijven schrijven ;)

Dikke kus vanuit het Brabantse land.

Manon

Hey marleen,

Heerlijk dat je eerst ff een paar dagen lekker kon wennen en leuke dingen kon doen. Spannend, morgen de eerste werkdag! Heel veel succes en ook veel plezier.
We horen vast snel hoe het gegaan is.

-X- Manon

Fam Loeters

Hey Marleen, we hoorden van het slechte nieuws van je tante. Het is al vervelend als zo iets gebeurt maar helemaal als je er dan ook nog zo ver vanaf zit. Maar weet dat je altijd kunt mailen als je even alles kwijt moet. Heel veel sterkte en probeer het een beetje van je af te zetten zodat je fris aan je stage kunt beginnen. Want jij moet wel verder meid. Nou we zullen aan je denken en je blijven volgen.

XXXXX de Loetertjes

Huub

Hallo Marleen,

Fijn dat je het naar je zin hebt. Ik heb het e.e.a. al gelezen. Vandaag heb ik je vader en moeder bij Bennie en Marjo gesproken. Zij hadden her erg naar hun zin gehad en genoten van de dagen die ze met jou hadden doorgebracht. Ik vind het nog steeds knap van je dat je aan deze "onderneming" bent begonnen. Je doet nu een schat aan ervaringen op en dat nemen ze je niet meer af. Ook werd verteld dat je voldoende tijd overhoudt om het eiland te verkennen en te genieten van de dingen om je heen. In de Gelderlander vaqn zaterdag stond een mooi stuk over Guernsey. Ik heb dit aan je vader verteld en hij zal de krant meenemen om je het e.e.a. te laten lezen. Veel succes. groeten uit Ulft, Huub

Freddy en José

Hoi Marleen,
Wat fijn dat jullie zo'n geweldig weekend hebben gehad, de foto's zijn prachtig.
We hopen dat het weer bij jouw net zo mooi blijft als op de foto's het regent hier nu pijpestelen.
We wensen je het allerbeste en een hartelijke groet van ons.
José

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!