marleenscholten.reismee.nl

Dag vier alweer!

Vandaaag kwam ik eens optijd aan bij de receptie.. Ze hadden allemaal al gelijk complimenten over me outfit.. ik wist dat er vandaag een bruidspaar hier kwam eten en kwam overnachten dus ik vond het wel gepast om er ook netjes bij te lopen.

Het was vandaag heerlijk weer vollop zon dus vond het jammer dat ik deze shift had. Het wordt overigens deze hele aankomende week volop zon. Helaas heb ik pas vrijdag en zaterdag vrij dus hoop ik wel dat het mooi weer is want dan kan ik me ouders ook leuke plekjes laten zien.

Vandaag kwam dus het bruidspaar binnen met de familie en vrienden. Het was een oud bruidspaar, rond de 60 jaar ongeveer. Dat was leuk om te zien!!

Eigenlijk zijn er verder niet echt bijzondere gebeurtenissen voor gekomen. Oja een gast vroeg of ik voor hem een taxi wilde boeken, nou daar ga ik natuurlijk geen nee tegen zeggen. We hebben een hele lijst met taxibedrijfen. Toen ik de eerste tien gebeld had en gehoord heb dat ze geen plek hadden ging ik me wel een beetje zorgen maken hoor. Dacht nou nouu dat moet toch wel lukken. Voor dat taxi's hier moet je zo snel bij zijn want die zijn allemaal zo snel volgeboekt, nou dat merkte ik dus wel vanmiddag. Uiteindelijk hebben we nog wel een taxi kunnen regelen.

Naar het werken ben ik nog doorgelopen naar het Oude Kasteel om nog even te genieten van de zon en het heerlijke uitzicht.

Morgen begin ik van 10.00 t/m 18.00 uur.