marleenscholten.reismee.nl

31-08-2010

Zoo weer een verhaal uit Guernsey,

De afgelopen dagen waren best rustig bij de receptie met als gevolg dat ik ook eerder naar huis mocht. Voor mij geen probleem aangezien het hier lekker 25 graden is en vollop zon. Ook heb ik twee Nederlandse jongens leren kennen, die werken in het restaurant. Toevallig was er 1 jarig en gingen ze met bijna al het personeel uit de keuken wat drinken. Aangezien ik ze al een beetje kenden vroegen ze of ik mee wilde. Tja daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen, iedereen een beetje leren kennen. (Nooit verkeerd). Alle pubs en uitgaansgelegenheden gaan al om 02.00 uur dicht, met als gevolg dat ze al rond een uur of 16.00 uur gaan drinken. Dus wij kwamen daar aan en één en al zatte bende, was wel grappig om te zien.

Het is wel heel gezellig bij de receptie en de vrouwen zijn ook heel aardig. Ik mag al steeds meer werkzaamheden zelf uitvoeren. Laatst moest ik de House Keeping weer helpen omdat ze maar met 2 mensen waren en er moesten veel kamers schoongemaakt worden. Ik werkte samen met een vrouw en wij deden de overtrekken verschonen. Nou die vrouw doet dat zowat elke dag dus die deed me dat toch snel. Totdat ik bijmezelf dacht aah Marleen dat kan jij ook wel.. dus ik heel snel een kussenovertek overheen doen maaar, DE OVERTREK SCHEURDE. Die vrouw kon er wel om lachen en ze zei dat het overtek nog wel gemaakt kon worden.

Vandaag moest ik van 8.00 - 12.00 werken, had ik vier uur pauze/vrij en toen begon ik weer van16.00 - 20.00 uur. Nou bij de laatste vier uur kon ik me ogen niet meer open houden ik was zo moe. Totdat de telefoon ging en toen schrok ik weer wakker hahah.

Ook hadden we een koppel uit Florida in ons hotel. Die mensen waren echt zó vrij en gezellig. Toen ik 's middags vrij was ging ik even de stad in en toen kwam ik ze weer tegen. Die man helemaal praten tegen mij wat ik allemaal deed en hoe het bevalt haha.

Dit was het weer voor vandaag.
De verhalen volgen....

Liefs Marleen

Reacties

Reacties

Anne

LEEEEEEEUK !! =D

Fieke

hihi goed zo schatje!
hahaha wat grappig van dat hoeslaken:P
komen morgen pa en ma na jou toe?

kuskus

Paps en Mams

Dat ik goed dat we dat weten, kun je hier ook lekker de bedden opmaken. hi hi hi.

Renate te Booij

Hallo Marleen,
wat leuk om je verhalen te lezen, ik hoorde dat je daar stage liep.
Madelon loopt momenteel stage in Montenegro, ja kleine meisjes worden groot en vliegen uit.
ik wens je nog een plezierige en leerzame tijd!
Groetjes Renate & family

Ida

Hoi Marleen.

Je bent al in Guernsey hoe is het daar?
Zo te lezen verveel je,je niet ha ha.
Wat leuk dat je vader en moeder dit weekend komen gezellig kun je ze lekker knuffelen dat zullen ze vast gemist hebben.
Zo te lezen heb je daar beter weer als wij hier hebben.
Ik ga je verhalen volgen het is leuk om te lezen hoe het met je gaat.
Heel veel succes en vooral genieten .
liefs Ida

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!