marleenscholten.reismee.nl

Woensdag 9-9-2010

Hallo allemaal,

Vandaag en morgen ben ik weer lekker vrij. Het is vandaag lekker weer, weer lekker zonnetje en morgen hoop ik ook want dan is hier Battle of Britain air Display. Morgen is hier in Guernsey ook Bank Holiday dat wil zeggen dat iedereen dan verplicht vrij is. Alle hotels in Guernsey zijn voor morgen al volgeboekt dus dat beloofd wel iets. Ook heb ik nog een aantal foto's geplaats toen me ouders het weekend hier waren. Als ik weer eerst volgende twee dagen vrij heb en het weer is goed ga ik denk ik met de boot een ander eiland bezoeken. Ik kan naar Herm, is een heel mooi eiland als de zon schijnt heel veel mooie stranden. Ik kan Sark, Jersey en Alderney. Als ik me eerste loon - pas eind september- heb ga ik een bezoekje nemen aan Jersey, je hebt daar namelijk enorm veel winkels (dus leuk om te shoppen) en ze hebben daar een MAC DONALDS. Heb wel eens zin in een echte Big Mac.

Jullie horen nog van me,
Bedankt voor de leuke reacties allemaaaal!

Liefs x.

Reacties

Reacties

Maria K

Hallo Marleen,

en wij hier maar denken goh dat deerntje mot völ werken...die zit doar moar.. hahaha.
Maar jij vermaakt je wel daar, je geniet met volle teugen, dat zien we wel aan de foto's.
En dan dat mooie weer.. tjeetje zeg.. dan is het dubbel genieten.

Nou wij genieten van jou verhaal iedere keer en van de foto's.
Veel plezier nog van je vrije dagen.
We lezen wel weer wat je hebt beleeft.

groetjes en een dikke knuffel.
liefs Maria en René

Jet

aah wat leuk weer!
jij hebt nog veel te vertellen als je thuis bent!
en geniet maar lekker dan van die BIG MAC haha.
we missen je echt al super erg hier zus!

xxxx heel veel liefs voor mijn liefste zus (L)

Demi

Hee Marleeen('ll)
gaat lekker daar of niet, blij dat je het naar je zin hebt,
maar we missen je echt wel heel erg! Ö
leuke foto's hoor! hiehie

Geniet er van =]

Kusjes je kleine nichtje Demi =]

Huub

Hallo Marleen,

Het was ff zoeken voor mij om weer in de site te komen dat ik je een bericht kon sturen.

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag afgelopen zondag. Ik reageer wel wat laat maar dat mag de pret niet drukken. Volgens mij heb je wel een leuke verjaardag gehad. Afgelopen zaterdag ff bij je thuis geweest om Kevin te feliciteren en tevens een glaasje te drinken. Ik hoorde wel dat je bezoek had gekregen van Joost en een aantal anderen. Het was volgens mij wekl fijn om weer eens een paar bekenden en vrienden te zien. Het schiet verder al mooi op en je komt eind van deze maand al weer naar huis.

groeten Huub

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!