marleenscholten.reismee.nl

Donderdag 10-9-2010

Zo vandaag weer het één en ander meegemaaakt!

Vandaag was er Battle of Britian Airdisplay dat was super gaaf. De foto's zijn natuurlijk weer te zien in de mappen. Rond kwart over 1 was dit afgelopen en ik dacht mooi even naar een winkeltje in Guernsey te gaanwaar ze handgemaakte kaarsen maken. Heb ongeveer een uurtje op de bus gewacht op het muurtje in de zon dus zo erg was het niet. Naast me zaten twee hele oude vrouwtjes.. de show was nog niet helemaal afgelopen en en er vlogen nog aardig wat vliegtuigen rond. Toen ik naar boven naar de vliegtuigen aan het kijken was begon in ene keer het oude vrouwtje over te geven in de tuin. Schrok me dood, maar even later ging het wel weer totdat ze weer naar boven keek. Zo ging het wel drie keer door. Op een gegeven moment dacht ik nou nou dit moet niet te lang duren hoor. Toen ze echt klaar was zag ik dat ze zakdoekjes aan het vinden waren. Ze waren maar aan het zoeken en konden het niet vinden. Natuurlijk heb ik weer alles bij de hand en bood ik ze het pakje zakdoekjes aan.. ze keken me aan en konden alleen maar zeggen: That is very kind of you, tja oude vrouwtjes en zo ging het maar door.Toen vroegenzewaar ik vandaan kwam, ik uitgelegd dat ik hier voor 2,5 maand aan het werk ben voor school en dat ik uit Holland kom. Nou, ze bleven maar doorgaan met bedanken hahaha.

Eenmaal bij de kaarsen winkel aangekomen kon ik me ogen niet geloven. Zoveeeeeel soorten maten, kleuren, vormen enz.. Ze hadden allemaal dieren allemaal bloemen echt alles wat je maar bedenken kon zelfs een boeddha als kaars.

Ik dacht mooi even de bus te pakken en richting mijn kamertje te gaan. Dit liep allemaal nogal anders. Aan de weg stond ik mooi bij het woordje BUS te wachten die op de weg stond. Dus er kwam een bus aan ik zwaaien want dat is een teken dat je de bus wilt pakken, maar die bus reed zo door. Dacht nah fijn is dat zeg stopt niet eens. Toen ging ik even aan de overkant staan want ik zag een andere bus aankwam. Het was nogal druk op de weg dus de bus stopte precies voor me. Hij keek maar vooruit en deed de deur niet open. Ik klopte op de deur zo van maak die deuropen want ik wil instappen. Toen keek die mij aan en schudde nee en reed weg. Nou, toen had ik het helemaal gehad.. de eerst volgende bus zou over anderhalf uur pas gaan. Tja dat was dus wachten want ik kon geen kant op. Gelukkig scheen de zon dus het was wel lekker. Totdat ik naast me keek en een groep bouwvakkers me stonden te bestuderen. Dacht nou dat kan er ook nog wel eens bij. Toen ben ik maar even een winkeltje in gelopen om wat lekkers te halen (tja weer eten hahaha). Naar anderhalf uur kwam toch eindelijke de bus.

Zo dit was weer me verhaal.
Liefs x.

Reacties

Reacties

charlotte

zo maak je nog eens rare dingen mee op je vrije dagje haha!
gelukkig is alles goed afgelopen en kwam de bus ook nog gewoon.
veel succes morgen op stage!

liefss

paps

Je ziet wel weer dat er altijd een oplossing komt. En ook nog holland promoten, toe maar. ha ha Veel plezier en het wordt weer tijd dat je aan het werk ga. Het lijkt wel vakantie ha ha.
Groetjes en een dikke kus meid.

Cor

Marleen gaan alle stages tegenwoordig zo ,wat je allemaal meemaakt pakken ze je mooi niet meer af.
In de Kapsalon eerst je verslag lezen en de foto"s bekijken super Wanneer komt je eerste boek uit.
Groetjes Cor

ida

Hoi Marleen,

Leuk die verhalen kunnen we hier in holland mooi een beetje mee genieten.
Lijkt het zo of is het daar mooier weer dan hier?
Leuk dat je ook de andere eilanden gaat bekijken heb je mooi goed nu heb je de kans.
Groetjes uit Didam van ons allemaal

Jet

Haha, wat een avontuur weer.
Ik zie het al hellemaal voor me, Marleen die echt alles bij de hand heeft in haar tas. Haha.
Inderdaad, wanneer komt je boek uit? Hahah.
Nou veel plezier nog met al die avonturen daar zus!

Dikke knuffel & kus (L)

Marleen

hahaha ook weer zo'n mooie opmerking van Cor, zodra ik klaar ben met me stage laat ik gelijk weten wanneer het boek uitkomt!! Leuk dat je elke dag even op me site kijkt. Ook al staat er niet elke dag een verhaal op:$.

Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!