marleenscholten.reismee.nl

Twee vrije dagen!!

Hallo allemaal,

Het is weer even geleden dat ik een berichtje geplaatst heb om me site, dus ik dacht nu wordt het wel eens tijd dat jullie we er wat te lezen hebben.

Gister en vandaag heb ik lekker vrij.. dus eigenlijk heb ik weekend

Laughing
!!
Het is mooi weer hier dus het is heerlijk om even naar buiten voor een wandeling te gaan. Eigenlijk heb ik wel genoeg te doen deze vrije dagen. Van school heb ik te horen gekregen dat ik ook Engelse opdrachten moet maken dus daar ben ik ook druk mee bezig. (Ja ja het is niet alleen maar lekker lui op me kamertje liggen en genieten van het weer haha).

Gister liep ik naar het Staff House en kwam ik een ouder koppel tegen die de weg naar het hotel aan het zoeken waren. Dus ik vertelde welke weg ze moesten hebben en ze keken me aan en begonnen helemaal te lachen en ze zeiden Oh you are from reception of the hotel. haha dat is wel leuk om mensen buiten het hotel te zien en dat zeje ook nog herkennen ook.

Helaas zijn september en oktober de rustige maanden van het jaar dus het is soms best rustig in het hotel. Aangezien ik nu genoeg te doen heb met de opdachten van Engels vermaak ik me goed haha.

Ook heb ik nog even een aantal foto's geplaats van de vuurwerkshow. Ze zijn niet zo heel duidelijk maar ik denk dat iedereen ook wel weet hoe vuurwerk eruit ziet haha.

Verder heb ik eigenlijk niet echt meer wat te vertellen. uiteraaard dat ik het nog steeds heel erg naar me zin hier heb en dat ik echt begin te beseffen dat ik me verjaardag hier ga vieren zonder mijn vrienden of familie en zonder mijn tweelingbroer Kevin!. (((Me vriend en nog eenstel komen wel het weekend van me verjaardagmaar vertrekken ook weer op mijn verjaardag! Dus dan heb ik toch nog wel wat te vieren met vrienden uit Hollandddd en daar heb ik natuurlijk super veel zin in))). Maaar ze hebben hier hele leuke collega's en heb al mooi in de agenda gezet dat 3okt.me verjaardag is haha.

Nou een hele fijne dag allemaal.
Liefs Marleeeen

Reacties

Reacties

Jet

Wat zijn die verhalen van jou toch leuk,
kan je hellemaal van genieten haha!
Geniet maar lekker van je vrije dagen!
En ik zal aan de chocoladetaart denken als je terug komt he, hahaha.

dikkkkke kuss & knuffel (L)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!