marleenscholten.reismee.nl

Het weekend, VERJAARDAG

Allereerst iedereeen bedankt voor de felicitaties en leuke berichten op mijn site.

Zo dan nu toch eindelijk het verhaal over mijn verjaardag haha:).

Vrijdagavond zoudenJoost, Kevin en Amanda aankomen rond een uur of kwart voor 8. Ik was die avond rond zeven uur al klaar dus ik dacht me spullen pakken en op naar de haven. Toen ik daar zat ging ik mijn spullen ophangen met slingers en ballonnen. De boot had vertraging dus er zaten aardig wat mensen in de ruimte waar ik me slingers aan het ophangen was. De mensen waren allemaal aan het kijken wat ik aan het doen was en als ze naar de wc liepen keken ze helemaal op het papier wat ik had opgehangen. Toen kreeg ik een sms: We zijn pas rond kwart voor 10 in Guernsey. Nou en ik zat er al rond een uur of half 8. Toen dacht ik als dat nog zolang duurt dan ga ik er even bij zitten. Nou toen ik eenmaal op de grond zat viel alles naar beneden; mijn slingers, ballonnen, papier met de namen. Dacht NEEEE.. al die mensen lachen, kwam er een man naar me toe die daar werkte en gaf me een rol tape waarmee ik het vast kon maken

Laughing
!! Dan duurt wachten echt lang.. 2 uur tot 2,5 uur later kwamen dan eindelijk de eerste mensen door de deuren heen. Dacht CAMERA gereed en filmen haha. Nou daar kwamen ze dan eindelijk aaan... het was echt super en ze vonden het helemaaal leuk die slingers en alles wat ik had opgehangen. Eenmaal aangekomen liepen we door naar het Hotel, ondertussen was ik van alles aan het uitleggen waar we met collega's wat gingen drinken en waar je lekker kunt eten. Toen we eenmaal waren ingecheckt gingen we nog even ergens wat drinken; The Boathouse. Rond 12 uur werden we er eigelijk uitgebonsjourd want de tent ging dicht. Nou we zijn verder niet naar wat anders gegaan want ze waren ook moe en hadden een lange reis achter de rug.

De volgende dag was het DROOG.. we gingen in Pelicans Caffee ons ontbijt eten! Het ontbijt konden we ook in het hotel nemen maar dat was nogal vroeg. Nou ik kende wel een leuke tent waar we een goed ontbijt konden krijgen. Het was natuurlijk verrukkelijk!!! Daarna hebben we besloten om naar The Litle Chapel te gaan. Het was echt super leuk en ben er zelf al zo'n drie keer geweest nu haha. Toen we dat gezien hadden gingen we wachten op de bus,, we zagen toen we aankwamen lopen nog twee bussen rijden dus Amanda renden als een gek daarheen maar ze hadden ons te laat gezien. hahaha!! Nou dat werd dus wachten, en toen kregen we in ene keer een stortbui..Naar anderhalf uur laten waren we dan weer eindelijk in St Peter Port aangekomen! (St Peter Port is het centrum waar alle bussen vertrekken en alle winkels zijn) Ondertussen hadden Joost, Kevin en Amanda een mooie smoes bedacht om slingers te halen voor mij. Ik had echt helemaaaaaal niks door! Even later wilden we wat gaan eten (het was al avond) toen kwam Kevin aanlopen zonder jas en het kwam met bakken uit de lucht vallen. Toen zei die oooh ik ben me jas vergeten, en toen zei erachter aan. Oh weet je waar die ligt? ik loop wel even mee. nou het kwartje viel nog niet bij mij.. en ik maar wachten! Even later vroeg ik aan Joost zal ik even de paraplu ophalen en Joost maar zeggen ah nee joh. (en ik dacht kijk eens naar buiten het komt met bakken uit de lucht) haha. Toen zei die ooh wacht maar ik haal hem wel even op. Nou zat ik dan alleen op de bank in het hotel. Naar het avondeten gingen we nog even en pub in. Joost, Kevin en Amanda hadden niks geen tassen mee of iets met kadootjes voor mij,.. toen had ik wel zo iets van huh!! Rond 23.00 uur belden de familie iedereen mij op! GEFELICITEEEERD! Ik zo nou ik moet hier nog een uurtje wachten haha. Dat was echt super.. even later rond half 12 zeiden me vrienden van kom laten we naar het hotel gaan... en ik had echt zo iets van huh WAAAROMM het is bijna 12 uur laten we het even vieren hahah. Rond kwart voor 12 hebben ze dan eindelijk mijn verrassing laten zien! Joost deed zijn handen weg voor me ogen en kon even niet geloven wat ik nu allemaal zag; ALLES was versieerd met slingers toen ik de kamer in liep stond er een cake met 19 kaarjes erin die aan waren toen ik verder liep zag ik allemaaaaal ballonnnen op het bed liggen met allemaaal kadoootjes!! POEEEH.. dat was even slikken hahaha. Het was echt super allemaaal.. IEDEREEN BEDANKT NATUURLIJK!!

De volgende dag vertrokken ze alweer en gingen we alvast inchecken. Nou we kwamen aan en daaar stond een bord voor de receptie. Stond erop dat de boot vertraging had.. Kwam natuurlijk beter voor mij uit want had ik nog mooi even tijd om die met hun door te brengen!! Toen het echt tijd was om in te checken hebben we nog even een hele leuk foto met ze vieren gemaakt in zo'n fotohokje!! Deze is heel leuk geworden en erg gelachen..

Zo verheug jij je op het weeekend dat er bezoek komt en zo sta je ze alweer uit te zwaaien!
Het was echt een super gaaaf en leeuk weekend! Veel gelachen,

Dat was het wel weer zo'n beetje. Ik moet over 20 minuutjes alweeer werken dus ik moet heeeel snel me haren doen en even aankleden!

Oja vanavond gaat Katie de assistent manager aqrielnagels bij me zetten, ze is bezig met een cursus en ze wilt graag nog even oefenen voordat ze examen heeft! Dus dat gaat heel gezellig worden..

De foto's probeer ik er zo snel mogelijk op te zetten, want ik kan ze er pas opzetten zodra ik ze ook heb haha.

Byeeee byeee
Marleeeeen

Reacties

Reacties

mam

Super leuk!, dat ze je zo hebben kunnen verrassen op je verjaardag .We hebben inmiddels (maandagavond) de film gezien wat Joost Kevin en Amanda hebben gefilmt super mooi erg gelachen.
groetjes kus mam

Maria Ketelaar

Hoi Marleen,

Blij te lezen, dat je fijne verjaardag hebt gevierd.
En dat je het leuk hebt gehad met Joost, Kevin en Amanda.
Ik kijk uit naar de foto's.
Kan ik Oma weer wat leuk foto's laten zien.
Nou werkze nog maar!

liefs Maria

Huub

Hallo Marleen

Fijn dat je een aantal dagen hebben genoten van je bezoek uit Nederland. Het geeft je weer energie om de laatste weken goed door te komen. Ik heb de film niet gezien maar ik ga ervan uit dat als je thuis bent er nog wel een sapje klaar staat om bij te praten.

succes voor de komende weken. groeten Huub

Fieke

Haa lieverd!
Super leuk joh, ik ben echt benieuwd na de foto's en kan niet wachten totdat je terug komt. Dan gaan we alles inhalen in de radstake!
Toi toi toi! De laatste weekjes en geniet ervan!

kuskus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!