marleenscholten.reismee.nl

Aqrielnagels

Hello,

Gisteravond heb ik aqrielnagels laten zetten bij Katie de assistent manager. Ik kwam bij haar kamer aan en toen zag ik dat ze allemaal kaarsjes aan had gedaan en allemaal lekkere dingen klaar had gezet, en haar tafeltje met haar spulletjes haha dat zag er echt gezellig uit! Nou toen ging ze nagels bij me zetten leuk gekletst en gelachen, even later kwam Beata nog aan en Massimo dus zaten we met een gezellig clubje. We waren zo aan het praten en toen hadden ze het over Ference de nightporter. In de tijd dat ik hier stage loop had ik hem nog nooit gezien. Nou en hun kwamen niet meer bij van het lachen dus het eerste wat gedaan werd was hem ophalen! Hij zat 1 deur verder dan ons en Beata zei wil je onze lieve Marleen niet even ontmoeten, ze zit nu bij Katie haar nagels te toen. Toen hoorde ik hem zeggen ooh jaa tuurlijk maar dan moet ik me eerst even omkleden hahaha,. Nou even later kwam die dan aan even kennis gemaakt en het is echt een grappige vent! Ze drinken hier geen wijntje maar gewoon champagne met een soort van cassis erin! Op een gegeven moment werd het wel heeeel gezellig hahah. Ference die kwam op een gegeven moment naast me zitten en zei: Oke zal ik je eens wat verhalen vertellen wat ik nog wel eens mee maakt! Ik zoo nou ga je gang Ference. toen kwamen de verhalen hoor ik kwam niet meer bij van het lachen het was zooo gezellig,. even later kwam Massimo aan met een hele bak vol popcorn en Beata kwam aan met Magnums!

Vandaag moet ik werken van 11.00 t/m 19.00 uur en dan ga ik even kijken of ik morgen naar Jersey kan gaan met de boot. Deze week en afgelopen week zijn er erg veel vertragingen!

Er staan pas twee nieuwe foto's op maar de rest komt nog!

Liefsss

Reacties

Reacties

jet

hahaha ik hoor het al wel,
het is heel gezellig daar.
nou gelukkig maar!
dikke kus (L)

jet

trouwens, wat leuk dat je aqrielnagels hebt joh!

demi

Marleen(L),,
het is te zien dat je het leuk hebt hiehie,
maar gelukkig kom je bijna weer terug!
ik mis je heel erg Ö

Kusjes Demi.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!