marleenscholten.reismee.nl

11-10-2010

Hallo Allemaaaal,

Daar zijn dan eindelijk de foto's van het weekend=D
Ik kijk of ik nog wat foto's kan regelen van me verjaardag met alle slingers en ballonnen enz.

Heb het weekend er alweer op zitten! Vrijdag en zondag was ik lekker vrij en heb ik lekker rustig aangedaan. Het was lekker weer maar het waaide wel ontzettend hard. Vandaag weer lekker aan de bak om te gaan werken want deze week zitten we aardig vol.

Ja ja nu komt het wel dichter bij, nog drie weekjes en dan ben ik alweer terug in Nederland. Heb er wel heel veel zin in maar denk wel dat ik het heel erg ga missen hier.

Vorige week ben ik naar de sportschool geweest haha. Dacht nu moet ik het er toch nog even aan geloven:)

nou werk'ze allemaal deze week!

Liefs Marleen

Reacties

Reacties

Huub

Hallo Marleen,

Mijn advies toch maar gedeeltelijk opgevolgd ? !!!!!!

gr. Huub

Marleen

haha Huub heb je advies inderdaad gedeeltelijk opgevolgd:)!!!

José

Het is elke keer weer genieten als ik je verslagen lees, het is alsof je er bij bent wanneer je je dagelijkse leven beschrijft, knap hoor. Fijn weekend. gr. José

mam,

NOG 15 DAGEN !!!!!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!