marleenscholten.reismee.nl

Derde dag

Vandaag was het allemaal iets anders gelopen. Gister vertelde ik dat ik naar de Little Chappel ging maar dat heb ik niet gedaan. Het was namelijk niet zo'n mooi weer vandaag. Toen het eenmaal droog was ben ik naar een heel oud kasteel gelopen, daar was van alles te doen. Oude vrouwtjes met oude jurken aan die aan het dansen waren, toneelstuk met piraten, ridders die aan het vechten waren, was allemaal heel leuk om te zien. Als je dan eenmaal boven op het kasteel staat dan heb je toch een enorm mooi uitzicht over Guernsey.

Nou voordat je daar weg bent, ben je ook alweer een paar uur verder. Toen ben ik terug gelopen naar me kamer en heb ik even internet geregeld.

Op een gegeven moment kreeg ik wel erg honger en ben ik maar uit eten geweest bij het heerlijke restaurant Dix - Neuf....

Groetjesssss

Reacties

Reacties

josé

hoi Marleen,leuk om je belevenissen van vandaag te lezen, het is er erg mooi als ik je verslag zo lees.Heb je lekker gegeten? is daar fish and chips ook populair net als in de rest van Engeland? Fijne dag morgen en de hartelijke groetjes van ons.

Cor en Helene

Zo te zien en te lezen heb je het daar naar de zin, eindelijk mogen wij van de computer gebruik maken, Je snapt het al Joost heeft nog nooit zolang hier stilgezeten. Namens Cor is de vraag of de fiets al klaar staat want het ziet er daar leuk uit. Verken het eiland per fiets alvast. Goetjes Cor en Helene.

Angeline en Helene

Hoi Marleen, vandaag jou kaartje ontvangen heel erg leuk en attent van jou.
We hangen het in het kantoor op dan kunnen we elke dag even aan jou denken. We hebben de verhalen gelezen van de eerste dagen en het lijkt me heel leuk.
Nou geniet er van buiten het werk om natuurlijk. We zullen je blijven volgen en regelmatig een berichtje sturen.

Annie ^^

Aaaaaaah kind wat heb je toch alweer veel meegemaakt en gedaan! Super leuk joh!
Het eiland ziet er mooi uit op alle foto's!
Goed om te lezen dat alles goed met je gaat :)
Ik ga zo even je mail beantwoorden haha
Succes woensdag met stage ik ben benieuwd!
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!