marleenscholten.reismee.nl

Laatste verhaal

Hallo allemaal,

Het is alweer 2 weken geleden dat ik terug ben uit Guernsey en nu twee weken later komt pas het laatste berichtje op. Vrijdag 29 oktober was mijn laatste dag in het hotel en het was echt een heel raar gevoel om bij alles te denken van, nou dit is voor het laatst en dit doe ik voor het laatst. Van mijn collega's heb ik een hele leuke kaart gekregen met daarin leuke verhaaltjes en dat ze me graag weer snel terug zien. Ook heb ik een T-shirt gekregen met Guernsey erop en de vlag. Ik heb voor mijn collega's een hele grote pot snoep gehaald met een leuke kaart erbij. Die vrijdag heb ik Cor, Helene, Jet en 'Daan' opgehaald. Ik kwam ze ophalen op de haven en toen zag ik geen Daan maar kwam Joost als verassing mij ook nog ophalen! Nou dat was wel even schrikken hoor maar natuurlijk heel erg leuk. We hebben het weekend echt super mooi weer gehad en heb ze ook veel leuke plaatsen laten zien.

En dan is het zo ver; Je gaat op de boot richting HUIS. Het was een heel raar gevoel om weer naar huis te gaan en Guernsey achter te laten maar gelukkig was ik niet alleen. We hebben een goede reis gehad en dinsdagochtend rond 4.00 uur kwam ik thuis aan. Er hingen slingers, ballonnen en foto's aan het huis dus dat was wel een verassing.

Eenmaal thuis was het wel weer even wennen want je hoort natuurlijk iedereen weer Nederlands praten in plaats van Engels. Het was een ervaring die ik nooit had willen missen.

Nu loop ik alweer twee weken stage bij @Work Uitzendbureau in Zevenaar en het bevalt ook goed. Het is wel heel erg wennen want het is totaal wat anders. Momenteel ben ik bezig om het systeem met mensen up-to-date te maken en moet dus veel mensen bellen of ze nog beschikbaar zijn. Als ik dan mensen aan de telefoon heb beantwoord ik ze met yes en no, dus dat zit er nog wel een beetje in maar gaat steeds beter haha

Dit was mijn laatste verhaal alweer! Iedereen ook bedankt voor de leuke reacties op mijn site.

Greetz, Marleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!