marleenscholten.reismee.nl

Eerste dag

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik rond 14.30 uur aangekomen in Guernsey (een uur terug van de Nederlandse tijd). Het is allemaal alleen een beetje hectisch verlopen. We kwamen aan op plaats van bestemming en wilden ons inchecken voor de boot. We dachten aan alleen een rijbewijs voldoende te hebben maar we konden ons dus niet inchecken zonder paspoort of legitimatie. We hebben daarna van alles geprobeerd maar de enigste oplossing was dat ik me incheckte en vervolgens alleen met de boot naar Guernsey vertrok. Dat was wel even snel omschakelen en je ouders uitzwaaien. Het was echt een mega boot en heb er leker van genoten. Jelske (Nederlands meisje ook bij mij op school) heeft me vervolgens opgehaald op de haven. We hebben de zware koffers helemaal naar ons Staff House moeten dragen en daar hebben we aardig lang over gedaan want we moesten de ene bult naar de andere bult op. Eenmaal aangekomen in ons Staff House heeft Jelske me de kamer gewezen. Leuk kamertje waar ik de dagen wel doorkom. Vervolgens zijn we even rond geweest in Guernsey en hebben we de bus gepakt en zijn we helemaal rond het eiland gereden. Dit was echt super gaaf. Ik heb zoveel mooie dingen gezien, ongelofelijk! Dit was pas de eerste dag. Morgen vertrekt Jelske naar huis en ga ik het eiland even rond. Er zijn nog zoveel mooie bezienswaardigheden te zien dat ik misschien wel tijd te kort komt. Ook zijn we gelijk even mijn hotel in geweest en even kennis gemaakt met de collega's met wie ik de komende tijd op de receptie zit. Hele leuke dames waar ik het wel naar me zin zal krijgen.

Groeten Marleeen

Reacties

Reacties

mam en pap

Eindelijk op de plek, lang gewacht en goed voorbereid. De overtoch was effe slikken maar fijn dat je het nu al naar je zin heb. Natuurlijk komen we snel jou kant op zodat je ons alles (zoveel mogelijk) kunt laten zien. Geniet volop maar vergeet ook niet te werken he!!! (grapje). Heel veeeeel succes daar. Kus, kus.

Maria Ketelaar

Lieve Marleen,

Wat fijn dat je goed aan gekomen en het nu al naar je zin hebt.
Dat belooft wat hè?

Jammer dat Pa en Ma niet mee konden.
Maar je kunt weer naar een bezoek van hun uitkijken.
Dan zal het zeker ook heel erg leuk worden samen.
Een goed begin op je eerste werkdag en veel succes.
Geniet maar van de uitstapjes ..
Veel liefs en dikke knuffel Maria

jolynn

lekkerkind!

Wat klinkt het leuk allemaal! te gek dat je je een beetje thuis voelt daar! Héé relaxt dat je woensdag pas hoeft te beginnen.. kun je er nog lekker op uit tot woensdag heeerlijk toch, en dan maar zaterdag en zondag werken , wat maakt het uit!;).
Hee btw dat met spaans zal ik even regelen voor je komt helemaal goooood!

Geniet ervan lieve meid!! Dikke kus.

joost (L)

LEKKERDING!!.
wat moest ik ff schrikken zeg toen je ouders de boot niet op konden..magoed niks aan te doen toch.
ik vond het wel heel tof toen je me gister belde dat je het nu al zo naar de zin hebt en met dat meisje al heel wat samen gezien hebt. nu kan ik dus echt niet wachten om samen met kevin en amanda jou kant op te gaan lijkt me zo tof daar hé!! na al die mooie verhalen van jou;)...maar schat ik ga ff dat skype installeren zodat ik jou ook nog is kan zien en horen..veel plezier daar nog dit weekend en suc6 met je eerste werkdag..

dikke zoen Joost (L)(L)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!